Followers

Wednesday 12 October 2011

woii woiii WOII !!

aku tak paham
aku seriously tak paham !
tak paham dengan perangai kau
yup, kau !
ape sebenarnye plan kau?
kau nak ape rosakkan hubungan orang?

memang aku tak couple lagi dengan dye
memang kami belum declare
memang kami kawan !

tapi kau tau aku suka dye
kau tau aku dah lame minat dye
kau tau aku selalu text dye
tapi sekarang ape masalah kau?

kalau betul budak yang dalam blog kau tuh bukan dye
okay, Alhamdulillah !
tapi kalau betul budak itu yang kau maksudkan
kau memang cari pasal dengan aku
sebelum nie kau nafikan bukan budak tuh
kau kate budak yang kau suke takde kaitan dengan aku
tapi ape yang kau tulis dalam blog kau
ciri ciri dye sebijik macam budak yang aku suka

kau dah kenapa bro?
rilex lah, belambak lagi weh bunga
tak payah nak cilok orang lain punya
kau nak cakap yang "sape cepat dye dapat"?
eh pergi mampos
kau tau aku suke dye
kau patut jauhkan diri dari dye

aku marah? aku terase?
memang
apahal?

2 comments:

  1. bjuang tuk cinte kau fairie!!!!!

    ReplyDelete
  2. HAHA tapayah nak berjuang sangat ! wee buat malu jee..

    ReplyDelete