Followers

Saturday 15 October 2011

maaf dari junior

Alhamdulillah, tamat sudah kursus sukarelawan KARISMA 3 hari 2 malam ini.. penuh sukadukaboring yang teramat ! tapi takpe, dapat pengalaman and kawan baru :)

untuk entry kali ini, aku nak merendahkan diri dan memohon maaf kepada seorang hamba Allah yang pada aku, dia adalah seorang kawan, senior dan abang yang baik.. kerana apa? sebab musabab aku mohon maaf mungkin hanya kami jee yang tahu, cukuplah.. tidak perlu dinyatakan disini kenapa.. bukan ade niat malam semalam nak berborak tentang perasaan, cuma nak tahu lagi mendalam tentang topic yang dibincangkan..

mungkin aku terlebih tanye ataupun over nak tau pasal itu, i'm so sorry ! aku tau pasal aku, kau sanggup delete entry entry dalam blog kau yang ade kaitan dengan topic yang kita bincang.. aku taktau kau akan buat tindakan drastik macam nie, sorry sangat ! aku actually tak kesah kalau kau taknak explain bende yang sebenar kat aku, aku bukan boleh pakse kau pun kan.. just sebab entry yang kau buat, memaksa aku untuk terus bertanya kat kau.. semalam kau dah bagitau aku bende yang sebenar, tapi aku tahu ade bende lagi yang kau simpan dari pengetahuan aku..

aku minta maaf lagi sekali okay :)

2 comments: