Followers

Monday 31 October 2011

bola + wedding !

now playing : sexy and i know it
mood : Alhamdulillah kenyang :)

hujan hujan hujan ! yeahhh pagi sidai baju, petang angkat baju.. then hujan sampai pagi :) rutin harian HAHA.. eh yaa semalam aku baru jee lepas pergi wedding adik kepada pakcik aku kat melaka.. okay aku mengaku yang aku bosan pergi sana sebab yang kahwin tuh aku tak kenal.. nak bergambar pun rase macam takde point je kan, so let it be :)

kami sekeluarga gerak dua kereta dan sampai sabtu malam which is terus dinner lah kan.. itu yang terbaik bagi aku setakat itu HAHA then malam tuh kami semua layan bola.. alaaaaa game negeri sembilan lawan terengganu tuh ! eh mana boleh miss game tuh, my kampung pulak yang lawan kan :) so HOBIN JANG HOBIN ! okay aku over, sorry  =.=' whoaaa game tuh tersangat mendebarkan, kalah movie paranormal activity + saw 1-7 + final destination ! serious weh, muke sorang sorang tension je.. haha lagi lagi muka cousin aku coz kampung dye kat terengganu, memang berangin laa kan :D

"eh kate ayie tak layan bola, ape cer tetibe layan nie"

yaa yaaa aku memang tak layan bola means aku jarang layan bola ! sometimes aku layan laa jugak if aku berminat.. macam contoh game sabtu lepas nie kan, ade kene mengena dengan kampung aku.. so layan jela ! okay sampai situ jee aku cerita :D 

esoknya (ahad), kami semua siap siaplah nak pergi rumah orang kahwin tuh ! woi geng, panas tak payah sebut.. baju kemeja aku basah dengan peluh T.T ade laa sekeping dua pic aku kat sane, nak layan bosan kan, bergambar jelaa yang mampu :D








No comments:

Post a Comment