Followers

Thursday 6 October 2011

I LOVE U

Bf : Kita main satu game nak tak ?
Gf : Game apa ?
Bf : Macam ni , esok awak tak payah contact saya .
Maksudnya tak payah text call or apa apa yang
berkaitan lah .
Saya pun
buat mcam tuu dekat awak
okay ? Kita tgok spe
menang .
Gf : Okay !
**********************************************

Esoknya , si Gf terpksa lah
tahan rindu dekat Bf .
Mengenangkan yang ni satu
permintaan , si Gf cuba
kuatkan hati .

Keesokkan harinya , si Gf
call si Bf . Tapi tak dijawab .
So si Gf pergi dekat rumah Bf
dia . Di luar rumah ,ramai
orang . Dia mula rasa pelik
then trus masok ke rumah .
Sekujur tubuh terbaring
kaku di tengah rumah . Dan
tubuh tuu adalah jasad si
Bf yang dah meninggal .
Mak si Bf pun bagi surat
dekat Gf .
Surat yang bertulis:


"Sayang , semalam awak
dapat hidup sehari tanpa
saya . Saya pasti esok dan
seterusnya pasti awak
dapat hidup bahagia tanpa
saya . Love you"

No comments:

Post a Comment