Followers

Saturday 1 October 2011

that's you


listen here boys and girls !
this is my friend
my best friend
my brother
my laugh-mate
my strength
my medicine to my bored 

this is ACAP, pra-diploma here.. aku mula kenal dia since awal semester lagi, tapi just kenal kenal macam tuh je ! bila pertengahan sem, aku mula rapat dengan dye.. yeahh he's nice.. lawak pun lawak, serious pun serious.. now dah nak akhir sem, and he will left me alone in this college :( 

kami selalu kongsi cerita, kami selalu kongsi masalah.. mostly, dye punya masalah lah yang aku dengar ! haha.. aku selalu lepak bilik dye, aku selalu picitkan kepala dye yang tak habis habis dengan pening, aku selalu joget joget kat bilik dye, haha don't know why.. thing's that you should know about this guy is :

- kaki bola / futsal
- cepat emosi
- jarang makan 
- peminat setia NE-YO
- anti justin bieber
- dah ada calon isteri :)
- tidur berdengkur
- good in English, speaking is part from his life
- dress up, fuhhhh :D
- need someone that he trust beside him if there is any problems
- always make people happy
- his word "memey laa"
- have a red shoes ! hot hot
- setia pada yang satu :)

enough right? today (sabtu, 1 oktober 2011), dye akan pulang ke rumah tercinta.. dye akan spent his time with all his family members, not for me anymore.. he will make his parents laugh everyday, not laugh with me anymore.. he will play NE-YO song's at his own room, not in this college and with me anymore.. hee it's okay, that's what we call life right.. setiap yang datang, pasti akan pergi.. ade rezeki, kita jumpe lagi ! 

fairi doakan acap dapat keputusan final dengan cemerlang, dapat lanjutkan pelajaran dalam diploma and the best things is, acap dapat masuk UITM segamat balik.. i will waiting for you ! acap jage diri okay, jangan tak makan.. kau tuh dah laa kurus gila nak mati :D kalau ade masalah about your girl, your family or your life, please let me know.. i'm here for you :) be a good boy, good son and a good boyfriend, okay dude? see you later, assalamualaikum ~

No comments:

Post a Comment