Followers

Monday 24 October 2011

^^






now playing : if i die young
mood : cold, it's raining here

assalamualaikum ~

mood untuk update blog datang secara tiba tiba.. tak tahu kenapa ! haha bila mood dah ada, lappy depan mata, teruskan saja niat ini.. so, how's your day readers? it's dull or have some rainbow there? tidak mengapa, bukan setiap hari kita akan bahagia, adakala kita kene mengharungi hari yang agak malap.. itukan dugaan :)

hari nie hari pertama aku di rumah setelah berhempas pulas menjalankan tanggungjawab di KARISMA since 14oct.. it's about a week and yeahh it's fun ! even tough makan tak cukup, penat, kemudahan tak sempurna but it still make me happy :) now, saya sedang bergolek golek di atas katil sambil mengadap lappy kesayangan.. seronok betul ! 

putrajaya dilimpahi hujan rahmat, fuyooo ! dah lama tak stay dalam rumah sambil tenung keluar tingkap melihat air hujan mencurau-curah.. terlalu rindu saat ini ! selalunya hujan kat segamat and saya sudah jemu HAHA dari tadi layan facebook, twitter, youtube dan sebagainya membuatkan hari nie terlalu senang lenang.. weehooo :D

si dia? yup saya rindu awak.. harini masih text dia tapi dalam bilangan yang sedikit.. dia busy kot, saye tak kisah :) cuti semester make me feel lonely without you besides me.. but it's okay, i tried to be strong as you ! nanti ada masa yang panjang, kita jumpa okay okay :)

No comments:

Post a Comment