Followers

Saturday 29 October 2011

around the corner


aucak aucak aucaaakkk !
firstly, sorry gila coz lately entry aku banyak yang jiwang + sedih kan? yaa yaaaa sorry guys.. biase lah jiwa remaja, penuh emosi.. haha emosi yang terumbang ambing akan membuatkan persekitaran jadi tak tentu hala ! okay dah diam, mood harini happy jee.. dah penat laa menangis, air mata segala.. it's time for me to aucakk boom booomm dengan semua orang ;D

okay back to the title,

ape yang around the corner? takkan laa exam lagi kan.. wee no no no, cukup laa exam ! yang around the corner sekarang is result kepada itu final exam maa.. ura ura ada mengatakan bahawasanya this coming friday (4 nov 2011), adalah tarikh dimana kesemua mahasiswa dan mahasiswi UITM boleh mengetahui result final exam dengan melihat e-mail masing masing ! okay dah start cuak.. tengah type nie pun menggigil haaa ! 
for sure, absolutely sure, kami semua nak result yang gempak ! siape yang taknak kan.. dah berhempas pulas, bersengkang mata study untuk final hari tuh, so kami nak keputusan yang setimpal dengan usaha kami laa.. minta minta dijauhkan kegagalan dan repeat dalam result kami nanti, AMIN ! hamek caps lock terus, itu menunjukkan betapa gigih nye aku amin kan doa itu :) 

another six days beb ! perbanyakkan lah berdoa yee kawan kawan sekalian.. minta semua dapat keputusan yang cemerlang hendaknya.. eh aku rindu korang ! so aku harap next semester kita semua dapat jumpa and lepak macam dulu dulu, okay :) jangan laa ada diantara kita ter-campak keluar dari UITM, haihhh.. setiap semester pasti ade kawan aku yang dismiss.. HOI, nie jangan dibuat main.. sekali dah kene tendang, jangan harap dapat further study dalam UITM lagi.. pergi lah dikau sambung belajar di mana mana kolej swasta di Malaysia nie..

okay, enough for now ! tulis panjang panjang nanti, korang takde mood nak bace kan.. lagi lagi entry pasal result, memang semua pakat taknak bukak lagi blog aku T.T eh btw, semua mood kene happy okay ! sape yang sedih, hiba, kecewa dengan kehidupan.. pergi lah tenangkan diri dulu kat atas jambatan ke, ziarah kubur ke, ape ke.. aku taknak laa korang bukak blog aku dalam keadaan stress, tertekan segala bagai.. elok elok laptop baru, kang bace entry aku, habes dicampaknye laptop tuh.. huihhh aku taknak kene saman ! last from me, pergilah main kiss kiss macam gambar bawah nie HAHAHAH takde lah, joke jelaa.. selamat berhujung minggu guys :)


2 comments:

  1. blog anda smakin best n best n best n best n n n n.. =) like like like.. n semakin cantik n smart jugak. ok.. btw fairi, anDa di tag =)

    ReplyDelete
  2. http://syifamat.blogspot.com/2011/10/blog-test.html

    ReplyDelete