Followers

Sunday 16 October 2011

hari pertama



hari pertama di minggu baru
hari pertama KARISMA
hati pertama menjadi sukarelawan ~

whoaaaa, pagi pagi sudah bangun ! first day kene laa semangat kan, even mengantuk + sejuk gila nak mati bersusah payah goda aku untuk tidak bangun :) pagi nie ade perjumpaan kesemua atlet UITM segamat and sukarelawan untuk penyerahan bendera and piala pusingan kot.. aku pun tak jelas sebenarnye tujuan perjumpaan pagi nie, just bangun dari tido then pergilah join.. bende takde laa best mana HAHAHAH just beratur ramai ramai sambil tunggu rektor tersayang sampai..

panas wehh, serious ! tapi sinaran matahari pagi kan sihat, so tadah jelaa muka nie.. setibanya rektor dengan senyuman comel dye tuh, kami nyanyi laa lagu negaraku, UITM & KARISMA.. then ucapan bla bla bla and habis ! sekejap jee event nie tapi bangunnya taknak kalah awalnye =.='

tadi aku dah jumpe aku punya pengurus untuk game yang akan aku jaga sepanjang KARISMA nie berlangsung.. aku and beberapa lagi budak akan jaga game tenis, which is kami semua tak tau langsung about this game ! haha.. arhh lantak, ape aku kesah kan.. game aku bermula esok ( selasa, 18oct 2011), so hari nie aku rilex rilex jelaa dalam bilik.. esok kene dah berjemur, buang semua peluh + lemak, redha dengan kehitaman kulit ! doakan semuanya berjalan dengan lancar, okay stalker :)

No comments:

Post a Comment