Followers

Tuesday 11 October 2011

solve this equation !

F + F + F = F
F = F
siapa siap tahu apakah ini?
ini equation senior saya yang bagi
untuk apa?
saya pun tak tahu
dia kata F tuh melambangkan seseorang
so, dalam first equation tuh ade 4 orang
manakala equation yang kedua akan tinggal 2 orang
tak paham kan? 
tapi ini lah bende yang bermain dalam kepala otak nie
sejak dia bagi equation nie
sampai laa sekarang
sound's funny
but it's important for me
kepada senior ku tersayang
ape kata anda straight to the point je
bukan malas nak main game nie
tapi dah jemu cari jawapan
saya tau one of the alphabet was me
if wrong, i'm sorry
if yes, why should i?

saya tau anda ada bende nak bagitau saya
just say it ! 
tak payah lah rasanya equation serabut nie
pening kepala kan?
oh anda memang lah tak pening kepala
coz' you the one who creat this equation
and you the one who know the answer

as a senior
you should care about your junior
no matter what situation it is
but in this situation
i think, you're not care about me
you want to kill me !

so, for the conclusion
i give up with all this things !
with all this stupid equation !
kalau anda sayang saya
anda kasihan kat saya
anda akan bagitahu saya jugak
one day !

No comments:

Post a Comment