Followers

Sunday 30 October 2011

25 Things Random Giveaway by Penmerah.com






now playing - berdua bersatu (fourteen)
mood - belum mengantuk :D

cuti sem oooooo cuti sem..

ape jee nak buat setiap kali cuti sem? aku memang tak akan cari kerja laa beb kalau cuti pun macam tak cuti je nieh, seciput.. haha well, aku tetap bersyukur.. so kerja yang paling mudah dan cool ialah blog-walking and and masuk contest ! weehooooooo saya di tag oleh syaheedan malek, si jiran tersayang yang nak saya masuk bende nie and menang.. haha aku suke gila nak mati :)

so well, here we go !

blog pen merah nie adalah blog seorang wanita yang mahukan rakan rakan blogger yang lain dapat hadiah ! haha sungguh pemurah betul wanita ini, terharu dapat follow dye :D okay serious ! this girl nie buat contest laa and siapa yang ade luck tuh boleh menang lah hadiah hadiah yang woooooooow tersangat best.. iyee betul, ade itu, ade ini, ade macam macam.. okay stalker, take a look :






dear friends,

tak terkejut pulak kan hadiah yang menanti? ade skirt labuh, ade baju, ade perfume.. eh banyak lah ! kalau aku menang skirt tuh, aku nak pakai time Christmas nanti =.=' OKAY JOKE ! see, betapa pemurah hati wanita pen merah ini.. so bagi sesiapa yang bace entry nie and feels like to join, yeah come here dude ! join laa and tag kawan kawan korang seramai mungkin :) but bear in your mind, salah satu hadiah tuh pasti aku punya ! HAHAHAHA okay aku main main je *kalau betul pun takpe, amin :)

SAYA NAK TAG BUDAK INI :

aku taktau laa
apesal si azwa sorang je warna kuning =.='
ade luck?
in your dream HAHA
byebye

2 comments:

  1. ak LAIN DARI YG LAIN ! muahahaha ! >.<

    ReplyDelete
  2. jahat . nape aku nye nama tkde kaler teros ? bad luck uhh ? -.-

    ReplyDelete