Followers

Monday 8 August 2011

finally

dengan nama Allah, aku mulakan entry ini !

yeehaaaa, berkat kesabaran selama beberapa hari nieh akhirnya membuahkan hasil ! aku berjaya jejak rumah tercinta di PUTRAJAYA dengan selamatnya.. haha before this aku cemburu yang amat kepada mereka mereka yang update status FB "home sweet home", "1st puasa bersama family" dan sebagainya.. mane tak nye, aku terpaksa sambut 1st ramadhan kat kolej, dorang suka suki update status macam tuh, boleh mengamuk nie weh ! :)

aku balik rumah pun atas satu dasar iaitu my family nak buat majlis berbuka belah bapak aku, kira macam fun kan? ramai ramai, bising bising, langgar sana langgar sini.. wuuuuu syok ! jumaat malam (5/8/2011), jam 11 aku tiba depan rumah, ketuk ketuk pintu, masuk bersihkan diri, makan ape yang ada atas meja, bukak lappy, online sampai pukul 4, kejut emak bangun, masak, makan sahur, then TIDUR ! heaven bukan? haaaaaaaa bangun pukul 3 petang weh, it's about 10 hours, woooooooooooooo..

bangun bangun, terus kene tolong all my family members memasak, mengemas rumah dan sewaktu dengannya coz malamnye, mak buat majlis berbuka puasa bersama keluarga belah abah ! yeayyy rindu semua sanak saudara ku, akhirnya ketemu jua :) fun gilaa, dapat dengar kembali celoteh makcik makcik, hilai tawa anak sedara, perbualan pakcik pakcik :) such a big family.. and again, still not sleep that night.. melayan movie TOY STORY 3 sampai sahur, then lakukan rutin semalam.. kejut semua orang, makan sahur, then tidur..

kali nie, takleh bangun lambat ! why? ahaaaaa coz tiket bus untuk pulang ke segamat adalah pada pukol 230 minit petang.. bout 1 o'clock, my mom dah hantar g TBS then byebye mak :(

No comments:

Post a Comment