Followers

Thursday 18 August 2011

awak !

YES AWAK !

saya nak buat pengakuan nieh
kalau awak nak tau
saya tak akan pergi kelas atau tidur dengan selesa
if tak nampak muka awak
tak call awak
ataupun tak dapat text dari awak

that's why
setiap hari saya akan text awak
dan mengharap yang awak akan reply text tuh
sometimes awak reply and sometimes not
saye tak marah
saya tak sedih
tapi saya akan sentiasa berdoa yang awak akan cepat respond

even kita hanya kawan
awak kene tau yang saya pernah suka awak
so, saya tetap akan layan awak macam dulu dulu
macam masa kita nak kenal hati budi tuh

esok (jumaat,19 ogos 2011)
awak ade test culculus kan kan?
okay saya doakan awak dengan kawan kawan awak dapat jawab tau
saya takkan ganggu awak malam nieh
bagi awak study betul betul
nanti dah habis test
saya call awak :)

awak awak
awak tuh F, saya pun F
awak suka air soya, saya pun suka air soya
awak layan taufufa time berbuka, same goes here !
dari masa ke semasa
saya nampak persamaan kita
sweet gila ! 

okay dah bye
i always miss you lahh F :)

No comments:

Post a Comment