Followers

Thursday 18 August 2011

api bertemu api

happy friday's everyone !

entry kali nieh, wanna talk about my friends.. yeahh my best best friend ! tapi, ape guna title "best" kalau pasal perkara kecik pun nak gaduh.. WEH, kau kawan baik aku.. kau pun same ! dah kalau dua dua gaduh, masam muka, remove friend dalam facebook semua, korang expect aku nak buat ape? aku yang kat tengah tengah nieh rase tersepit wehh, nie dah sesak nafas haaa... suke? please woii, don't act like a kids.. matured lah, bende boleh settle kot.. yang nak panjang panjang kan hal nie kenapeeeeee

listen here, kalau kau api, kau pun api.. macam mana nak reda marah tuh ! one of you kene laa mengalah, get rid your ego.. sorang jadi laa air, tenangkan si api tuh.. memanglah susah nak mengalah, but try.. tak salahkan cuba? okay kalau kau taknak fikir diri sendiri, cuba fikir aku nie haa.. seorang budak yang tersepit kat tengah tengah antara korang berdua.. jap lagi berbuka, aku nak pergi bazar ngan sape? kalau pergi ngan A, si B terase.. kalau g ngan B, si A terase.. penat laa macam nie, kalau baik baik kan senang.. dua dua follow aku g bazar..

dah dah, aku harap bende nie settle cepat ! tired wehh :(

No comments:

Post a Comment