Followers

Monday 1 August 2011

break our fast

tanggal 1 ogos bersamaan 1 Ramadhan

yeahh, 1st day kami warga UITM berpuasa di kolej, tidak disamping keluarga tercinta.. hmm tidak mengapalah, kawan kawan di sini pun keluarga saya juga :) nak dijadikan cerita, hari nie johor telah mengambil cuti khas sempena hari pertama Ramadhan dan cuti ini telah jatuh pada hari isnin, woooooohoooooo... mengapa aku suka? ini kerana tidak lah aku kene pakai baju formal ke kelas, haha.. cuti cuti pon, still kene siapkan assignment dalam bilik, sadis gilaa :(

tepat jam 3 petang, assignment tercinta siap ! yeayyy.. aku ape lagi, kene laa buat lawatan bilik ke bilik untuk meminta movie yang mereka ada.. bajet nak hilangkan stress laa lepas bertungkus lumus buat assignment tuh kan, dan hasilnya aku telah dapat movie FLAT 3A & NUR KASIH THE MOVIE ! haha.. layan jelaa wok :) sedang best layan movie sambil menyiarap, kawan tersayang ajak berbuka puasa di luar.. i was like, "ape doh, nie dah pukul 4.30.. nak siap2 lagi, ape semua, mana sempat nak ke bandar".. respond mereka, "dah dah jom, cepat siap.. cikai cikai sudah"..

okay, tepat jam 6 petang, kami tiba di bandar ! jalan jalan jalan, tiba laa masanya kami berbuka.. yahooo, 1st day puasa berbuka di bandar.. HEAVEN bukan? haha.. kami pilih KFC dan ape yang aku order? haaaaa nie tak sengaja tau, nafsu yang suruh beli :( aku order set dinner plate + cheesy wedges besar + fries besar.. alaaaa bukan ape, untuk sahur sekali laaa HAHAHAHAHA.. lepas kenyang, mula laa melawat BILLION for buy some stuff for our daily life, eceehhh.. haha jam 10 malam, kami selamat tiba di kolej :)
















LIHAT SAJA PERANGAI KAMI MENUNGGU WAKTU BERBUKA !


ape ape pon, thanks to HUSS, DEBOT & ZAIRUL for accompany me last night ! we had a wonderful night right?? heee.. to F, makan laa KFC yang saya bagi tuh yee :)

No comments:

Post a Comment