Followers

Monday 14 November 2011

no wonder


now playing : hold it against me
mood : tak puas hati

assalamualaikum readers :)

sehari dua nie hidup aku ke arah blog dan twitter, facebook bukan lagi menu utama aku.. tapi jangan risau, aku tetap berdoa agar aku dapat balik facebook aku :)

today wanna talk about girl.. yeah perempuan ! ada seorang budak perempuan nie, aku rasa, dye nie memilih bulu atau kata lain memilih kawan.. bukan dengan semua orang dia kawan, orang orang tertentu jee dia rapat ! dengan orang lain, dia akan talam dua muka.. pura pura suka walhal kau tak suka kan.. entah apa perangai kau aku taktau !

tadi dalam twitter, biase lah guraugurau kan.. sebelum nie aku tengok kau boleh jee bergurau dengan budak lain, bila part aku, kau terasa.. EH APAHAL? baru sekali aku gurau ngan kau, kau dah menggelabah marah tak tentu pasal..

ni bukan first time kau cakap tak pakai otak wahai kawan patut kena hacked.

bergurau terlebih pun tak boleh jugak. baik baik kawan jadi musuh kang.

kau lelaki aku perempuan . hati aku lembut. tolong la paham. nak bergurau babi macam tu pun beragak la. jadi manusia sikit boleh? sikit jee

tengok laa minah nie tweet pasal aku.. dalam twitter weh, boleh laa cerita ! bak datang sound aku depan depan, taknak.. control ayu, poodah ! first tweet dye, kata aku tak pakai otak and memang patut kene hacked.. wuu ayat kau, syabas perempuan :) pastu bajet letak eh terasa ke.. yup aku terasa ! ade pulak kaitan cakap babi dalam twitter dengan MEMANG PATUT KENE HACKED? alaaaa minah nie takde point nak bahan aku, itu jelaa yang dye tau.. kesian :)

tweet kedua, baik kawan jadi musuh.. kalau dalam kepala otak kau dah set yang aku memang musuh kau, kau memang tak suka aku.. pappppp automatic memang aku terus jadi musuh kau ! kalau kau anggap aku kawan kau, sehidup semati, kau akan anggap ape yang aku cakap tuh gurauan and kau akan tegur aku direct.. nie tak, alahai lemah betul..

tweet ketiga, pasal laki perempuan.. yeah aku admit ! bukan sembarangan orang aku nak bergurau babi babi tu dik oii.. kalau kawan aku jenis perempuan masjid, memang lah aku tapis.. tapi dengan kau, aku tengok dengan jantan lain kau main happy jee.. gurau senda tak ingat dunia, okay pulak ! dengan aku kau nak touching melampau.. then suruh aku jadi manusia sikit, okay i will.. kau pon, jadi manusia yang matang sikit ! jangan gurau sikit kau dah menggeletik macam itik nak kene sembelih..

kalau perangai kau macam nie, NO WONDER club phocus singkirkan kau ! HAHAHAHHAHA you deserve it kiddo.. bagi kau bukak mata, sedar perangai kau.. berubah !

kalau kau baca entry nie, kau nak menangis melalak marah aku, silakan.. tapi kenapa? EHTERASAKE :)

No comments:

Post a Comment