Followers

Saturday 12 November 2011

dia senior dia junior

now playing : lelaki seperti aku
mood : hampeh

assalamualaikum terlebih dahulu..

petang ahad yang bosan, macam biasa ! nothing to do.. duduk rumah tapi orang lain semua kerja, sekolah, kenduri kahwin segala.. aku duduk jelaa rumah, setepek baring atas katil.. lepas tuh kata aku duduk rumah tak buat kerja lah, selalu baring lah, besarkan perut lah.. dah memang bosan duduk rumah sorang sorang ! bila aku nak keluar beli itu beli ini, semua tak boleh, semua tak bagi.. entah mana keadilan aku taktau, orang lain boleh jee beli macam macam.. tak marah pun, eh tak paham !

lantak lah, harini aku nak story pasal budak budak nie ! my senior and my junior..


- haziq zainal nama diberi
- aku panggil abang ajid jee
- DIIM part 6
- buncit !
- senang ajak borak
- paling hot dalam UiTM segamat
- suka menganjing ;D

abang ajid nie aku dah lama kenal, since aku baru masuk UiTM lagi.. but kenal kenal gitu jelaa ! mula rapat last sem and yeahh, he's nice.. dia seorang yang ceria sebenarnya, bukti? time kami keluar overnight melaka sama sama, perghh perangai dia.. sakit hati jee layan :D kat kolej, dye paling hot.. sebut jee haziq zainal, dari part 1 sampai part 6 kenal dye.. ape boleh buat, handsome :D





- nie dia hafidz mohammad
- nickname noda, aku panggil abang
- peminat setia kasut kungfu
- perangai paling gedik :D
- sangat baik
- ramai scandal :P

well, nie senior yang aku rapat jugak.. sama ngan abang ajid, aku dah lama kenal dia but rapat last sem.. itu pun masa mintak tolong dia selesaikan assignment aku ! HAHAH.. lepak ngan dye memang tak sah kalau tak sakit hati.. suka menggedik dengan perangai budak kecik dye tuh ! haha.. exco multimedia yang paling digeruni oleh semua mahasiswa yang wujud kat segamat :D




- amir qusyairi
- my beloved junior
- kaki lawak, kaki geletek, kaki membahan
- tak makan sambal
- suka buat muka annoying, tumbok nak? :D

ini junior bilik saya, dia baik ! dia sayang saya, saya sayang dye HAHAHAHA hey dia memang suka buat lawak.. serious ! bilik aku akan sunyi kalau dia takda.. next sem aku nak satu bilik ngan dye lagi.. ohh UPK, dengarlah rintihan aku :P

okay dah bye, tuh jee nak bagitau pasal budak budak nieh ! HAHHAHA still takde mood actually, so let it be lah :)

1 comment: