Followers

Sunday 27 November 2011

like like like LIKE LIKE LIKEEEE !

now playing : pada syurga di wajahmu
mood : tired

hello peeps, hello stalker, hello blogger
it's me fairi
HAHA

oh sungguh bersepah blog aku sekarang ! dah bersawang bagai, well orang busy macam aku nie memang akan face masalah blog bersawang, so cool sudah.. hari nie hari isnin dan kami sedang cuti ! okay itu best, tak payah sarung baju formal ke kelas.. weehooooooooooooo

today's entry is about like ! button like di facebook memang wajib ditekan setiap kali kita online, wajib ditekan kalau status someone tuh macam bermakna bagi diri kita, wajib tekan kalau orang yang kita minat yang punya status, wajib ditekan kalau bosan ! so now peeps, what's your reason when you wanna push that button? ask yourself..

for me, for those yang like status aku, even status bodoh je, akan buat diri aku bangga ! HAHA.. well, kita tak boleh nak hide perasaan tuh.. am i right? serious, kita akan rasa bangga if ada orang like status kita.. rasa macam mereka menghargai kita HAHA *sebenarnya takde laa ape sangat.. and you know what, since 2009 until now, ada satu status aku yang berjaya mencapai 100++ like from my facebook friends ! i was like WOW.. status biasa jee bagi aku, tapi maybe bagi mereka, bermakna laa kot :)


see see !!
yes mom, yes dad, i'm proud with it ! HAHA.. first time in my life weh ! nak kata aku HANIS ZALIKHA? HAZIQ ZAINAL? bukan bukan.. aku tak se-famous mereka.. tapi entah laa, aku just tersenyum je dikala mereka menekan button like WEEE WEEEE :)

okay dah tuh jee, nothing special ! ahah

No comments:

Post a Comment