Followers

Saturday 24 December 2011

welcome home, dude !


now playing : dekat padamu
mood : wee wee weeeeeee

hari ke-3 aku berada di rumah, weehooooooooooooooooooooooo ! setelah sebulan terperangkap di segamat, akhirnya dapat jugak aku jejak kaki kat rumah :)

so yeah reader, sorry coz dah lama nak mati aku tak update blog kesayangan nie.. al-maklum lah, semenjak dua menjak nie, hidup busy weh.. semester nie macam terlalu banyak sangat bende nak buat ! ade event lah, meeting lah, assignment lah, class lah.. sorry to say, aku memang busy ! 

but now, aku rilex sikit.. hee kenapa? sebab cuti mid term lah bro.. seminggu bhai, perghhh masyuk ! boleh layan astro, lepak kat mamak, guling guling atas katil, kacau mak masak, intai anak dara sebelah sidai baju.. eh jangan lupa, assignment yang belambak jugak! lecturer kasi khas untuk disiapkan sepanjang cuti nie..

rumah dude, rumah !
tempat paling best nak buat apa saja kita nak.. kau nak tido? silakan.. nak makan free? silakan.. nak menjerit melalak melolong? silakan.. wuuuu tak terkata lah best dia ! 

as you know,

sem nie aku dilantik untuk menjadi exco teater untuk Performing Arts Club (PAC) dimana aku kene arrange satu teater yang maybe akan berlansung pertengahan february nanti.. gila tak gila? aku kene fikir jalan cerita, watak, mengarah, berlakon.. phewwwww, payah payah ! tapi jangan risau, aku ade belambak kawan kawan yang sudi tolong aku.. kan kan? :)

macam gambar kat atas, 

itu adalah situasi dimana kami semua attend salah satu event yang ada kat UITM.. nak dapat cop untuk letak kat kad merah, kenelah hadirkan diri ! itu salah satu event yang ada, actually belambak lagi event yang aku dah pergi and akan pergi lepas naik cuti nie.. so get ready jela ! 

so far,

masalah study takde.. masalah kawan selalu.. masalah kolej + roomate kadangkadang.. masalah makanan takde.. hmmm setakat nie Alhamdulillah, semua bende aku dapat settlekan sendiri :) don't worry okay my mama, my papa ! anak anda nie adalah anak lelaki yang sedang berdikari, ceehhhhh ! okay dah bye bye, nak layan nada nada cinta :)

No comments:

Post a Comment