Followers

Friday 9 December 2011

me describe you

now playing : love the way you lie
mood : biase biase

happy Friday's evening peeps, Assalamualaikum ~

today, me wanna describe about someone that me think, very close to me.. bukan si dia yang selalu aku mention dalam entry entry sebelum nie, tapi someone else yang aku rasa dia patut di-describe kan :)

for the intro, yes he is my senior.. one of my closed senior ! dah kalau he, mesti lah lelaki.. same course with me and now he in semester 6, last semester in our university.. nama tak perlu laa di-mention kan, parah kalau sebut kat sini.. nanti scandal scandal dia serang aku.. orang popular, mana boleh sembarangan orang describe dia, dalam blog pulak :) okay, we can start now..

- dia sangat baik, terlalu baik.. taktau laa dengan orang lain macam mana kan :)
- dia suka pendam masalah
- suka menyakat, suka mengusik
- susah nak kongsi masalah dengan orang lain
- suka bagi kita tertanya tanya
- tak tau ade girlfriend ke belum :)
- suka menolong
- degil sangaaaaaaattt !
- taknak kalah, semua dia nak menang
- seorang metrosexual, i think :)
- pembersih
- suka buat mata stim HAHAHAHA
- suka menyalahkan junior nya, terutama part 4 !
- suka cakap okies !
- ramai gila nak mati scandal dia
- seorang yang murah senyuman :)

okay dah
saya dah buat entry khas untuk awak yee cik abang oii
seperti yang diminta
saya sudah pun describe awak
ini ikhlas dari hati yang suci
HAHA

lepas nie jaga diri
study elok elok
jaga kesihatan
jangan cepat emosi
ada masalah, roger roger laa ye 
:)

No comments:

Post a Comment