Followers

Friday 30 December 2011

seminggu






now playing : lara lagi
mood : rilex

*ATTENTION

yaww yawww, sorry sangat coz dah lama tak update blog :) mood nak menaip, menapak depan lappy takde doh.. bersawang berlalang dah nie haaa, kene kemas balik !

okay hye assalamualaikum,

kami budak UITM dapat cuti seminggu, cuti sempena christmas + new year + mid term break.. haaaa 3 event dalam satu cuti ! so seminggu berada di kota putrajaya, ape yang aku buat? buat ape, rilex goyang kaki lah bro :D

aku mula cuti hari khamis lepas (22 december 2011), jam 10 malam aku tiba rumah ! fuhh thank god, aku sempat keluar dari hutan segamat yang hampir banjir tuh.. HAHA taknak aku jadi mangsa krisis makanan kat kolej kalau segamat banjir teruk ! wuishhhh tamau tamau.. esoknya jumaat, hari rilex di rumah sedunia ! aku online online online, wuuuuu.. wireless macam nie zasssssssssssssssssssssssssssssssssssssss laju gila !

ahad pulak, kami sekeluarga pergi picnic ! makan makan makan.. tepat jam 9 pagi, satu family terjun masuk kereta then sampai ke tasik putrajaya.. weh even tasik, tapi angin dye macam laut lah wa cakap lu... nak terbang mangkuk pinggan polystyrene yang mak bawak.. dah lama tak makan bersama di luar yaa, akhirnya :)










isnin pula..

sesi membawa bontot ke KL ! aku call kawan kawan sekolah dulu kala, kami keluar berjimba bersama sama.. weee weeee best, thumbs up ! keluar jam 11, member ambik naik kereta.. haaa untung takde lesen nie, mereka yang ade lesen kene ambik kita HAHAHAHAH tiba di KL, jalan laa bro.. lepak pavi, lepak lot 10, lepak sungai wang, lepak lepak lepak.. tepat jam 5 petang, chow balik rumah ! saya budak lelaki yang jarang keluar malam, wuuuuu :D

selasa stay rumah, online ! layan tentang dhia marathon ! kacau kucing ! masak lunch ! basuh sidai lipat baju ! bla bla bla....

rabu, adik's day !

kenapa mengapa apakah? iyeeeee saya abang yang mithali bawak dua adik saya yang gemok gedempol nie jalan jalan kat alamanda.. well, actually dah janji dengan dorang nak bawak hangout time cuti sekolah.. so berbekalkan duit PT yang jeng jeng jeng tuh, angkut laa mereka bergedik gedik di sana.. wuishhh penat layan dorang ! sorang nak itu, sorang nak ini, dua dua dapat penampar aku ! HAHAHA okay over, sorry..

mula mula layan wayang, tapi cancel coz semua movie full ! then layan bowling, okay aku menang :DD penat lenguh tangan, bawak adik perempuan yang nak meningkat remaja tuh ke MPH, cari novel cintan cintun.. last last, si adik lelaki yang beli buku, adik perempuan tak jadi beli dengan alasan, "alaaaa rambang mata laa nak pilih yang mana.. taknak beli laa" fuhhhhh, ingat peluang aku nak bawak jalan jalan nie datang banyak kali kee.. sekali je tau tak !

lepas itu, saya bawak kedua gemok nie ke karaoke ! wuuuuu 1 jam tuh memekak melolong jee, tapi itu aku.. adik adik bajet cute teletubbies ! menyampah ~ lepas semua suara dikeluarkan, perut lapar.. fineee, lepak-ing di MCD.. adik belanja, sayang kau :)

and now, jumaat :)

duduk rumah, kemas beg nak balik segamat tercinta ! aku balik segamat sabtu, tidur kampung then ahad pagi lepas breakfast, mak hantar balik kolej.. so aku adalah salah seorang mahasiswa yang jejak kampus awal :') okay cukuplah entry kali nie, satu entry tapi seminggu punya cerita !

insyaAllah lepas nie, mood nak bercerita akan ada :) jangan risau lah stalker stalker sekalian, selamat berhujung minggu..

2 comments:

  1. Wahh.. akhirnye berbaloi tunggu fairi update.. BEST !! :)

    ReplyDelete
  2. haha awak tunggu kita update ke? sorry, busy lah :P

    ReplyDelete