Followers

Wednesday 20 July 2011

habis dah !

ooooo cuti mid term dah habis.. hari nie hari rabu, oooooo !

what the frog fish flamingo flowerhorn ! kate seminggu cuti, apesal khamis dah kene balik segamat nieh.. oh tidak, rase macam nak hentak kepala kat dinding then terjun bangunan.. okay okay, listen here ladies and gentleman, actually memang terang lagi bersuluh bahawa cuti mid term saya seminggu..

but

but

but

jumaat (23hb), saye kene attend satu event yang diberi nama OPKIM and that is stand for operasi khidmat masyarakat, di mersing wooooo.. dalam banyak banyak nama budak INFORMATION MANAGEMENT, boleh pulak nama aku tersenarai.. haihhh, kire bertuah laa tuh ayie oi.. bukan senang nama hang nak dipetik untuk join event amal mulai camni.. kami akan lalui bende alah nie selama 3 hari yee stalker stalker sekalian, aku ulangi 3 hari.. dapat keluarga angkat, lawat ladang kebun segala bagai, lepak lepak dengan budak sekolah, bersihkan kubur dan sewaktu dengannya.. haaaa fun kan?

so, tadi aku dah pack barang ! nak kene jejak kaki awal ke uitm, memang satu mimpi buruk =.=' tapi tapi bende nie semua mesti ade kebaikan, for sure laa.. nantikan laa entry mengenai kehidupan aku di mersing tuh yee, doakan kami semua selamat makan makanan kampung and dapat selesakan diri dengan persekitaran yang baru.. amin !

No comments:

Post a Comment