Followers

Tuesday 26 July 2011

curious

assalamualaikum ~

curious bout what? haa entah laa, lately banyak bende jadi kat diri nieh.. kadang kadang sikap manusia sekeliling nie mampu buat kite rase sangaaaaaat curious.. ape salah kite? ape yang kite dah buat? no one know.. tindak tanduk seseorang tuh buatkan aku rase macam ade something yang dye nak cakap, tapi until now tak terucap.. perangai dye makin lame makin pelik, buatkan aku nak tau ape yang sebenarnya berlaku..

he's nice actually, very nice.. tapi kenapa aku curious gila kat dye? itu yang aku taktau, penat dah fikir..kalau aku lebih lebih, takut dye pulak rase tak selesa.. tapi kalau aku ignorekan bende nie, diri aku pulak rase tak selesa.. perasaan nak tahu tuh makin membuak buak

kepada si POLAN POLAN
kalau nak cakap something, cakap jee
saye tak marah or terase
awak punya perangai buat diri saye rase tak selesa
setiap kali tengok wall fb awak
rase macam nak paksa awak cakap jugakk
kalau awak rase entry nie untuk awak
jangan marah coz memang ini entry khas dari saya untuk awak
untuk si senior yang telah buat junior nya rasa serba salah
weee, senyum jelaa :)

No comments:

Post a Comment