Followers

Sunday 13 May 2012

capital F


now playing : Happy Birthday song's
mood : sleepy


semenjak dua menjak ni, hidup aku dikuasai oleh huruf F
huruf lain cuba untuk datang
cuba untuk duduk dalam hati
tapi entah, pengaruh F sangat kuat

W pernah datang dan hadir dalam hidup
Q pula pernah cuba curi hati
H dan N masih dalam keadaan samar, samaada mahu atau tidak

tapi bagi aku
F tetap yang teristimewa
F selalu ada dalam ingatan
F suka muncul dalam mimpi
F suka buat diri aku tak senang duduk

betul kata senior
terlalu banyak capital dalam hidup aku
aku tak pernah minta semua ni
sejak jejak kaki ke dunia diploma
hati aku selalu di ketuk
bukan nak acah acah jiwang, this is the true story

dalam ramai ramai
F is the first person entered my heart
my life and my soul
sounds geli right?
face the fact

dan sekarang, 14 May 2012
aku masih rindu dia
aku masih fikirkan dia
aku masih sayangkan dia

tapi Allah dan tentukan
yang kita berdua hanya berkawan
aku cuba untuk terima hakikat
walaupun sukar untuk membuka hati menerima takdir ini

" F pun sayang F "
aku masih ingat text yang kau beri padaku
ringkas tapi bermakna
yaa yaaa
anda semua makin geli dengan entry ini
tapi beb, ini luahan hati aku
hmmm

hingga hari ini
aku tetap dan sentiasa berdoa yang kita tidak akan terpisah
kita tidak akan jauh
kita tidak akan lupa satu sama lain
walaupun kita hanya kawan

woi F
jaga diri
jaga makan minum
jaga kesihatan
terima kasih hadir dalam hidup aku
susah senang, jatuh bangkit aku 
sedikit sebanyak adalah sebab kau

ingat
aku percaya pada rezeki dan jodoh
ada rezeki kita jumpa
ada jodoh kita bersama
Assalamualaikum F 
:)

1 comment: