Followers

Monday 20 February 2012

huishhh rindu






now playing : sesaat kau datang
mood : ohh pening -.-'

jeng jeng jeennggggggg ~
blog makin susah nak di-update.. bukan sebab takde cerita, bukan sebab wireless kolej lembab, bukan sebab dah merajuk, bukan sebab keyboard rosak.. ini adalah kerana TIADA MOOD ! entah mana hilang mood ber-blogging macam dulu kala... hmmmm

well dah sebulan aku stay kat kolej, kat segamat, kat johor..

sumpah aku rindu segala macam kat putrajaya ! aku bukan saje saje taknak balik, setiap weekend pasti ade program kene attend.. kadang kadang ade test, ade program fakulti, ade dinner, ade group discussion, ade pelbagai lagi bende.. kamu semua kene tahu, bila dah makin senior nie, tanggungjawab semakin besar.. lagi lagi bila dah pegang satu jawatan untuk satu club, memang meeting jelaa memanjang.. setiap malam pulak, itu yang paling tak paham -_______-

so perasaan rindu kat putrajaya dah melebihi had yang sepatutnya ! bajet minggu nie nak balik, hampeh.. ade dinner fakulti yang harus pergi.. tema fabulous flora pulak, mengancam gila :) so aku plan next week (3mac) aku balik, ini wajib..

final exam dah nak kunjung tiba, assignment + test + final project taknak siap lagi.. apesal entah, makin dibuat, makin tak siap.. plus masalah yang melanda setiap sem, fuhyoooo O.O kadang kadang gua give up laa beb, rasa macam nak lari pergi kedah, lepak tepi sawah padi, sambil gentel gentel rambut.. entah, aku rasa bende tuh macam tenang ! yang kacau aku pon just lintah, nyamuk.. ape ade hal !

aku rindu
masakan emak
kucing annoying 
tilam yang empuk
budak budak perumahan
shell seberang jalan
pakcik surau
adik adik yang gemok
remote astro
wireless yang zaaasssssssssssss
aiskrim dalam ice-box
jiran sebelah (yang tak pernah bertegur)
kawan kawan sekolah
bangla pemotong rumput
kek batik adik buat

eh kalau nak list semua, memang overnight aku malam nie.. ape ape pun, semua bende aku kene settle kan sebelum weekend minggu depan menjelma ! aku taknak balik rumah, sambil hati rasa serba salah nak tinggalkan segamat.. hanya sebab banyak bende aku belum buat ! okay now nak sambung buat assignment sikit, then badan kasi tidur.. salam ~

No comments:

Post a Comment