Followers

Thursday 25 October 2012

aku harap..


now playing : live while we're young
mood : puasa

Assalamualaikum,

yes yes hari ini Hari Arafah, means ramai umat Islam berpuasa sunat, termasuk aku yang comel dan handsome nie, haha ! lagi berapa jam saja nak berbuka, sabar ayie sabar, memang banyak makanan bawah tudung saji tu, sabar yee..

bila Diploma dah melabuhkan tirai
Degree pula melambai lambai

aku harap 
hubungan aku dan kawan kawan tidak terputus
tidak terhenti di tengah jalan
tidak hilang dari pandangan mata

aku harap
jika Allah benar benar pisahkan kami
pisah dari pandangan zahir
Allah juga akan dekatkan kami melalui doa
rapatkan kami melalui doa
hadirkan rasa rindu kami melalui doa

aku harap
kami semua mencapai kejayaan
kami mendapat apa yang kami impikan
kami berjaya melangkah setapak ke hadapan
kami mampu menggembirakan ibu bapa kami dengan kejayaan kami

ya-Allah ya-Tuhanku
moga Kau makbulkan harapan aku
hanya ini yang aku pinta
hanya ini yang aku mohon
aku masih belum bersedia untuk menerima perpisahan secara keseluruhan
mungkin perlahan lahan aku terima
kuatkan hatiku
kuatkan semangatku
insyaAllah
kami bertemu kerana-Mu
kami berpisah juga kerana-Mu




















2 comments: